Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

27 Temmuz 2016 Çarşamba

Emekli Sandığı hakkında merak edilen sorulara yanıtlar



Emekli Sandığı hakkında merak edilen soruların yanıtlarını aşağıdaki ilgili linke tıklayıp okuyabilirsiniz:

Emekli Sandığı hakkında merak edilen sorulara yanıtlar:




  1. 01-10-2008 tarihinden önce Emekli Sandığı Kanununa göre eşimden 10 yıldan beri dul aylığı alıyorum - 2010 yılında evlenmem halinde evlenme ikramiyesi alabilir miyim?
  2. 01-10-2008 tarihinden önce Emekli Sandığı Kanununa göre malullük aylığı alıyorum - 4/a’ya (SSK) tabi işe girmem halinde aylıklarım kesilir mi?
  3. 01.10.2008 tarihinden sonra göre Devlet memuru olarak göreve başladım - Kıst aylıklarımdan sigorta primi kesilir mi?
  4. 01.10.2008 tarihinden önce (SSK) hizmeti olan sigortalı, 01.10.2008 tarihinden sonra devlet memuru olarak işe başlarsa, statüsü (4/a,4/b.4/c) ne olur?
  5. 01.10.2008 tarihinden önce Emekli Sandığı Kanunun Geçici 192'nci maddesi uyarınca, iştirakçilikte geçen sürelere ikramiye ödenir mi?
  6. 01.10.2008 tarihinden önce isteğe bağlı iştirakçi iken emekli kesenek ve kurum karşılığını ödememem nedeniyle sigortalılığım sona erdi - Yeniden aynı Kanuna tabi isteğe bağlı iştirakçi olabilir miyim?
  7. 01.10.2008 tarihinden önce isteğe bağlı iştirakçi iken kendi isteğimle sigortalılığımı sona erdirdim - Yeniden aynı Kanuna tabi isteğe bağlı sigortalı olabilir miyim?
  8. 18 yaşımı bu yıl doldurdum - Haziran ayında liseden mezun oldum, aynı dönemde üniversiteyi kazandım - Ara dönemdeki aylıklarım ödenir mi?
  9. 22 yaşında bir bayanım - Beni evlat edinen annem/babam Emekli Sandığı Emeklisi iken vefat etti - Tarafıma aylık bağlanır mı? - Gerekli belgeler nelerdir?
  10. 22 yaşında bir bayanım - Beni evlat edinen annem/babam Emekli Sandığı Emeklisi iken vefat etti, tarafıma aylık bağlanır mı? - Gerekli belgeler nelerdir?
  11. 29.03.2009 tarihinde yapılan mahalli idareler seçimleri sonucu, İl Genel Meclis Üyeliğine seçilenlerden, İl Encümeni olanlar hakkında 4/c kapsamında işe giriş bildirgesi düzenlenecek mi?
  12. 4 yıllık yüksekokulu bitirdim, 25 yaşını doldurmadan yüksek lisans kazandım - Aylık alabilir miyim?
  13. 4/a (SSK) emeklisi bir bayanım - Babam Emekli Sandığı emeklisi iken vefat etti, babamın emekli aylığından yararlanabilir miyim?
  14. 4/a ya (SSK) tabi olarak çalışıyorum - Emekli Sandığından yetim aylığı alabilir miyim?
  15. 4/a’dan (SSK) malulen emekli oldum - Diyaliz hastasıyım ve %80 özürlü raporum var - Emekli Sandığı Emeklisi iken ölen babamdan erkek yetim aylığı alabilir miyim?
  16. 4/a’lıyım (SSK), daha önce Emekli Sandığı hizmetlerim var - Bu hizmetlerime ikramiye alabilir miyim?
  17. 4/a’ya (SSK) tabi olarak çalışıyorum - Emekli Sandığından yetim aylığı alabilir miyim?
  18. 4/b (BAĞ-KUR) ve 4/a (SSK) hizmetlerim, Emekli Sandığından bağlanacak aylığımı etkiler mi?
  19. 4/b’ye (BAĞ-KUR) tabi çalışan bir bayanım - Emekli Sandığından yetim aylığı alabilir miyim?
  20. 4/c’ye (Emekli Sandığı) tabi Devlet memurunun ayın 23'ünde göreve başlaması halinde, "SGK işe giriş bildirgesi" ne zamana kadar verilmelidir?
  21. 5434 sayılı Emekli Sandığı Kanununa göre dul-yetim aylığı kimlere, hangi oranda bağlanır?
  22. 5434 sayılı Kanuna göre isteğe bağlı iştirakçi iken emekli kesenek ve kurum karşılığını ödememem nedeniyle sigortalılığım sona erdi - Yeniden aynı Kanuna tabi isteğe bağlı iştirakçi olabilir miyim?
  23. 5510 sayılı Yasa hükümlerine göre polislerden kimler borçlandırılabilecektir?
  24. Askerlik borçlanması yapmam durumunda, sigortalılık başlangıç tarihinde herhangi bir değişiklik olur mu?
  25. Askerlik borçlanmasında ödeme süresi kaç aydır?
  26. Babam 3,5 yıllık Devlet Memuru iken vefat etti - Askerlik süresini borçlanarak 5 yıla tamamlamam halinde tarafıma aylık bağlanır mı?
  27. Babam 6 yıllık Devlet Memuru iken vefat etti ve tarafıma kız yetim aylığı bağlandı - 657 sayılı Kanunun 4/b sözleşmeli öğretmen olmam halinde yetim aylığım kesilir mi?
  28. Babam Emekli Sandığı Emeklisi iken öldü, ben Reddi Miras Davası açtım - Bu durumda Emekli Sandığından yetim aylığı alabilir miyim?
  29. Babam, Geçici Köy Korucusu iken çatışmada şehit oldu - Bize maaş bağlanır mı?
  30. Babamdan dolayı Tütün İkramiyesinden faydalanan annem vefat etti - Bu ikramiyeden biz varisleri faydalanabilir miyiz?
  31. Devlet Memuru bir bayanım - Doğum borçlanması yaptığım sürelere emekli ikramiyesi alabilir miyim?
  32. Devlet Memuru iken emeklilik başvurusunda bulundum - Evraklarım Kurumunuz kayıtlarına geçtikten sonra emekli olmaktan vazgeçebilir miyim? - Bunun için belli bir süre var mıdır?
  33. Devlet Memuru olarak çalışmaktayım - 3201 sayılı Yasaya göre borçlandığım yurt dışı hizmetlerime karşılık emekli ikramiyesi alabilir miyim?
  34. Devlet Memuru olarak çalışmaktayım - Borçlandığım ücretsiz izin sürelerine karşılık emeklilik ikramiyesi ödenecek mi?
  35. Devlet Memuru olarak çalışıyorum - Borçlandığım askerlik sürelerime emekli ikramiyesi alabilir miyim?
  36. Devlet Memuru olarak çalışıyorum - Yedek subay okulunda geçen öğrencilik sürelerimi borçlanabilmem için gerekli belgeler nelerdir?
  37. Devlet Memuruyum - 01.10.2008 tarihinden sonra görevden uzaklaştırılan memurlardan sigorta primi tahsil edilir mi?
  38. Devlet Memuruyum - 4/c (Emekli Sandığı) hizmeti ile iç içe geçen 4/a (SSK) hizmetinden hangisi geçerlidir?
  39. Devlet Memuruyum - Üniversitede geçen fahri asistanlık sürelerimi borçlanmak istiyorum - Gerekli olan belgeler nelerdir?
  40. Devlet memurlarına emekli aylığı bağlanırken fiili hizmet süresi zammı dikkate alınır mı? - Yeni !!
  41. Devlet memuru iken tutuklanıp beraat ettim - Tutuklu kaldığım sürelerin primleri ne şekilde tahsil edilir?
  42. Devlet memuru iken vefat eden kişinin evli kız çocukları, emekli ikramiyesinden faydalanabilir mi?
  43. Devlet memuru olarak 25 hizmet yılımı doldurdum - Emeklilik için gerekli olan yaşı beklemeden, emekli ikramiyemi alabilir miyim?
  44. Devlet memuru olarak çalışmaktayım - Emekli ikramiyemin hesaplanmasında bir düşüş veya ikramiye tutarımın ödenmemesi gibi bir durum söz konusu mudur?
  45. Devlet memuruyum - 180 gün fiili hizmet süresi zammı uygulanan bir işte çalışıyorum - Benden ve kurumumdan tahsil edilecek malullük, yaşlılık ve ölüm sigortası prim oranları kaçtır?
  46. Devlet memuruyum - 90 gün fiili hizmet süresi zammı uygulanan bir işte çalışıyorum - Benden ve Kurumumdan tahsil edilecek malullük, yaşlılık ve ölüm sigortası prim oranları kaçtır?
  47. Devlet memuruyum 60 gün fiili hizmet süresi zammı uygulanan bir işte çalışıyorum - Benden ve kurumumdan tahsil edilecek malullük, yaşlılık ve ölüm sigortası prim oranları kaçtır?
  48. Doktora yapıyorum, Emekli Sandığından yetim aylığı alabilir miyim?
  49. Emekli Polis Memuruyum - 4/a’lı (SSK) bir işe girersem ek ödemem kesilir mi?
  50. Emekli Sandığı Emeklisi eşimden boşandım - Müşterek çocuklarımıza ve bana, dul-yetim aylığı bağlanır mı?
  51. Emekli Sandığı Emeklisi eşimle aramızda 30 yaş fark var - Eşim vefat etti, tarafıma aylık bağlanır mı?
  52. Emekli Sandığı Emeklisi iken vefat eden annemden kız yetim aylığı alan lise öğrencisiyim - İsteğe bağlı sigortalı olmam halinde yetim aylığım kesilir mi?
  53. Emekli Sandığı Emeklisi iken vefat eden babamdan erkek yetim aylığı alan üniversite öğrencisiyim - İsteğe bağlı sigortalı olmam halinde yetim aylığım kesilir mi?
  54. Emekli Sandığı Emeklisi iken ölen babamın/annemin aylığından yararlanmak isteyen bir kız çocuğum - Aylık alabilir miyim? - Gerekli olan evraklar nelerdir?
  55. Emekli Sandığı Emeklisi olan babam/annem, üç aylığını aldığı gün vefat etti - Dosyadan başka aylık alacak kimse yok - Hakkı olmayan aylıkları, biz varislerinden geri alınır mı?
  56. Emekli Sandığı Emeklisiyim, vergi iadesi tutarlarını hangi dönemlerde alıyorum?
  57. Emekli Sandığı Kanunu uyarınca, isteğe bağlı iştirakçilerin yatırması gereken aylık kesenek ve kurum karşılık tutarı ne kadardır?
  58. Emekli Sandığı Kanunu uyarınca, isteğe bağlı iştirakçilikte geçen sürelere ikramiye ödenecek mi?
  59. Emekli Sandığı aylığımı aldığım banka şubesini değiştirmem gerekiyor, ne yapmalıyım?
  60. Emekli Sandığı emeklisi bir bayanım - Ölen annem/babam da Emekli Sandığı emeklisi - Her iki aylığı birlikte alabilir miyim?
  61. Emekli Sandığı emeklisi iken vefat eden kişilerin varislerine ödeme yapılabilmesi için gerekli olan belgeler nelerdir?
  62. Emekli Sandığı emeklisiyim, aynı zamanda Kıbrıs Gazisiyim - Her iki maaşı birlikte alabilir miyim?
  63. Emekli Sandığı hakkında merak edilen sorulara yanıtlar
  64. Emekli Sandığı ikramiyem eksik hesaplanmış; nereye ve nasıl müracaat etmem gerekir?
  65. Emekli Sandığı maaşımı yurt dışındaki bir bankadan alabilir miyim?
  66. Emekli Sandığı serbest seyahat kartı çıkarılması halinde ücret alınıyor mu?
  67. Emekli Sandığı çalışanıyım - 4/a (SSK) ve 4/b’ye (BAĞ-KUR) tabi hizmetlerimi, Emekli Sandığı hizmetlerimle birleştirdim - Bu hizmetlerime emekli ikramiyesi ödenir mi?
  68. Emekli Sandığı/4-c aylığımı hangi banka şubelerinden alabilirim?
  69. Emekli Sandığına tabi 15 yıl hizmetim varken istifa ederek görevden ayrıldım - Açıktan emekli olabilir miyim?
  70. Emekli Sandığına tabi 25 yıl hizmetim varken istifa ettim - Yaşım dolana kadar hangi haklardan faydalanabilirim?
  71. Emekli Sandığına tabi bir Subayım - Harp Okulunda geçen sürelerime fiili hizmet süresi zammı verilir mi?
  72. Emekli Sandığına tabi isteğe bağlı iştirakçilerin sigortalılıkları, hangi hallerde son bulur?
  73. Emekli Sandığına tabi olarak hizmetlerimi doldurdum - Fakat yaşımı doldurmadan istifa ederek görevden ayrıldım - Emekli olmak için ne yapmam gerekir?
  74. Emekli Sandığına/4-c’ye tabi hizmetlerimin en fazla kaç yılına ikramiye alabilirim?
  75. Emekli Sandığından Emekli olan eşime, boşanmak için dava açmıştım - Mahkeme tarafından boşanma kararı verildiği sırada eşim öldü - Tarafıma aylık bağlanır mı?
  76. Emekli Sandığından Kasım 2008 tarihinde kızım ve bana 01.10.2008 tarihinden sonra aylık bağlandı - Aralık 2008'de kızım evlendi ve 24 ay üzerinden evlenme ikramiyesi aldı - Benim aylık oranım ne zaman artar?
  77. Emekli Sandığından aylık alan bir emekliyim ve 2 yıllık yüksekokulu bitirdim - İntibakım yeniden yapılarak aylık derecem ve kademem yükseltilebilir mi?
  78. Emekli Sandığından aylık almakta iken evlenen kız yetimlerin aylıktan çıkması durumunda diğer aylık alanların aylıkları yükseltilecek mi?
  79. Emekli Sandığından aylık almakta olan Terör Malulüyüm - Devlet memuru olmam halinde maaşım kesilir mi?
  80. Emekli Sandığından aylık almakta olan terör malulüyüm - 4/a (SSK) veya 4/b’ye (BAĞ-KUR) tabi bir göreve başlamam halinde vazife malullüğü aylığım kesilir mi?
  81. Emekli Sandığından aylık alıyorum - İkamet adresim değişti, nereye bildirmem gerekir?
  82. Emekli Sandığından dul aylığı alıyorum - İsteğe bağlı sigortalı olmam halinde dul aylığım kesilir mi?
  83. Emekli Sandığından dul aylığı alıyorum - İsteğe bağlı sigortalı olmam halinde genel sağlık sigortası primi ödemem gerekir mi?
  84. Emekli Sandığından emekli aylığı alıyorum - Bu aylığımdan genel sağlık sigortası primi kesilir mi? - Yeni !!
  85. Emekli Sandığından erkek yetim aylığı alan öğrenciyim - Kayıt dondurdum, maaşımı almaya devam edebilir miyim?
  86. Emekli Sandığından erkek yetim aylığı almaktayım - Öğrenciliğim devam ederken sigortalı olarak işe girmem halinde, aylığım kesilir mi?
  87. Emekli Sandığından erkek yetim aylığı alıyorum - 2. kez yüksek lisans (mastır) yapmam halinde aylık almaya devam edebilir miyim? - Yeni !!
  88. Emekli Sandığından erkek yetim aylığı alıyorum - Evlendim, evlenme İkramiyesi alabilir miyim?
  89. Emekli Sandığından erkek yetim aylığı alıyorum - İsteğe bağlı sigortalı olmam halinde genel sağlık sigortası primi ödemem gerekir mi?
  90. Emekli Sandığından eşinden dul aylığı almakta olan bir kişiyim - 4/a’lı (SSK) işe başlamam halinde almakta olduğum aylığım kesilir mi?
  91. Emekli Sandığından kız yetim aylığı alıyorum - İsteğe bağlı sigortalı olmam halinde genel sağlık sigortası primi ödemem gerekir mi?
  92. Emekli Sandığından malul erkek yetim aylığı alıyorum - 4/a (SSK), 4/b (BAĞ-KUR) veya 4/c’ (Emekli Sandığı) tabi bir işe girmem halinde aylığım kesilir mi?
  93. Emekli Sandığından sicil numarası alabilmem için gerekli belgeler nelerdir?
  94. Emekli Sandığından yetim aylığı alan annem, vefat etti - Ne yapmalıyım?
  95. Emekli Sandığından yetim aylığı alan annem, vefat etti - Ne yapmalıyım?
  96. Emekli Sandığından yetim aylığı almaktayım - Askere gidersem aylığım kesilir mi? - Askerlik dönüşü yeniden aylık alabilir miyim?
  97. Emekli Sandığından, 01.10.2008 tarihinden önce 12 ay üzerinden evlenme ikramiyesi almıştım - Yeni çıkan Yasadan (01.10.2008 tarihinden sonra) yararlanarak evlenme ikramiyemi 24 ay üzerinden alabilir miyim? - Yeni !!
  98. Emekli Sandığından; annem, kardeşim ve ben şehit aylığı alıyoruz - Tütün İkramiye tutarları, aylık oranlarımıza göre mi ödenir?
  99. Emekli Sandığından; annem, kardeşim ve ben şehit aylığı alıyoruz - Tütün İkramiye tutarları, aylık oranlarımıza göre mi ödenir?
  100. Emekli maaşım evde almak istiyorum. Kurumunuz tarafından konutta ödeme yapılıyor mu?
  101. Emniyet Hizmetlerinde çalışan Polis Memuruyum - En fazla kaç yıl fiili hizmet süresi zammı alabilirim?
  102. Emniyet teşkilatında çalışan komiserim - 2 yıl yurt dışında görevlendirildim - Bu sürelere fiili hizmet süresi zammı alabilir miyim?
  103. Evlatlık verdiğim çocuğum emekli iken vefat etti - Emekli Sandığından tarafıma aylık bağlanır mı? - Bağlanırsa gerekli olan evraklar nelerdir?
  104. Evlenme ikramiyemden herhangi bir kesinti yapılır mı? - Yeni !!
  105. Eşim 3,5 yıllık Devlet Memuru iken vefat etti - Askerlik süresini borçlanarak 5 yıla tamamlarsam, bana aylık bağlanır mı? - Gerekli olan belgeler nelerdir?
  106. Eşim 6 yıllık Devlet Memuru iken vefat etti - 4/a’ya (SSK) tabi çalışıyorum - 1.10.2008 tarihinden sonra Emekli Sandığından dul aylığı alabilir miyim?
  107. Eşim Devlet Memuru iken vefat etti - Ben yabancı uyrukluyum, tarafıma aylık bağlanır mı?
  108. Eşim Devlet Memuru iken vefat etti - Ölüm yardımı için nereye başvurmam gerekir?
  109. Eşim Emekli Sandığı Emeklisi iken vefat etti - Eşimin ölümünden sonra doğum yaptım, çocuğuma maaş bağlanır mı?
  110. Eşim Kore Gazisi iken vefat etti - Ben dul aylığı alıyorum, evlenirsem evlenme ikramiyesi alabilir miyim?
  111. Eşim, 1 yıl 2 ay hizmeti varken vefat eden bir devlet memuruydu - Başka hizmeti yok - Askerlikte geçen 20 ay süresini borçlanarak yeni Yasaya (5510 sayılı Kanun) göre tarafıma aylık bağlanması mümkün mü?
  112. Eşim, 1 yıl 2 ay hizmeti varken vefat eden bir devlet memuruydu - Başka hizmeti yok - Askerlikte geçen 20 ay süresini borçlanarak yeni Yasaya göre tarafıma aylık bağlanması mümkün mü?
  113. Eşim, 6 yıllık Devlet Memuru iken vefat etti - 4/b’ye (BAĞ-KUR) tabi çalışıyorum - Emekli Sandığından dul aylığı alabilir miyim?
  114. Eşim, Devlet Memuru iken vefat etti - Hizmet süresi 5-10 yıl arası - Bu durumda bana aylık bağlanır mı? - Gerekli olan belgeler nelerdir?
  115. Eşim, Emekli Sandığı Emeklisi iken öldü - Eşimin ilk eşinden olan çocuklarına, benim çocuklarımdan daha fazla aylık bağlandı, neden?
  116. Eşim, Geçici Köy Korucusu iken çatışmada öldü - Bana ve çocuklarıma Emekli Sandığından aylık bağlanır mı?
  117. Eşim, Geçici Köy Korucusu iken çatışmada öldü - Bana ve çocuklarıma Emekli Sandığından aylık bağlanır mı?
  118. Eşim, hakkı olan 3 aylık maaşını alamadan vefat etti - Ne yapmam gerekir?
  119. Eşimden 4/a’dan (SSK) dul aylığı alıyorum - Babamdan Emekli Sandığı yetim aylığı alabilir miyim?
  120. Eşimden 4/b’den (BAĞ-KUR) dul aylığı alıyorum - Babamdan Emekli Sandığı yetim aylığı alabilir miyim?
  121. Eşimden 4/b’den (BAĞ-KUR) dul aylığı alıyorum - Babamdan Emekli Sandığından yetim aylığı alabilir miyim?
  122. Eşimden 4/b’den (BAĞ-KUR) dul aylığı alıyorum - Babamdan Emekli Sandığından yetim aylığı alabilir miyim?
  123. Eşimden, Emekli Sandığından dul maaşı alıyorum - Annem/babam Emekli Sandığı Emeklisi iken öldü, aylık tercih etme hakkım var mı?
  124. Eşime, Emekli Sandığından serbest seyahat kartı çıkartmak istiyorum - Ne yapmam gerekir? - Yeni !!
  125. Kamu Sektöründeki 4/a’lı (SSK) hizmetlerime Emekli Sandığı tarafından ikramiye ödenir mi?
  126. Kamu personelinin seçim dolayısıyla istifa etmesi halinde "işten ayrılma bildirgesi" verilmesi gerekir mi?
  127. Kamuda, sözleşmeli öğretmen olarak çalışırken kadrolu öğretmen olarak atandım - Sözleşmeli çalıştığım sürelere emekli ikramiyesi alabilir miyim?
  128. Kısmi ödeme yaparak askerlik borçlanması yapabilir miyim?
  129. Memurlardan kesilen kesenekleri SGK' ya bildirmek istiyoruz - Programa erişmek için kullanıcı adı ve şifresini nereden alabiliriz?
  130. Milli İstihbarat Teşkilatı Mensubuyum - Fiili Hizmet Süresi Zammım ne kadardır?
  131. Ordu vazife malulüyüm - 4/a (SSK) sigortalısı olarak çalışmam halinde, malul aylığım kesilir mi?
  132. Polis Memuru iken ölen eşimden dul aylığı alıyorum - Tarafıma ek ödeme ödenir mi? - Ödenirse hangi oranda ödenir?
  133. Polis Memuru olarak çalışmaktayım - Fiili hizmet süresi zamları, emekli ikramiyesi hesabında dikkate alınır mı?
  134. Polis Memuru olarak çalışmaktayım - Fiili hizmet süresi zamları, emekli ikramiyesi hesabında dikkate alınır mı?
  135. Polis memuru bir bayanım - Ücretsiz iznimi borçlandım, bu sürelere fiili hizmet süresi zammı alabilir miyim?
  136. Türk Silahlı Kuvvetlerinde Subay olarak görev yapmaktayım - Ücretsiz izinde geçen sürelerime fiili hizmet süresi zammı alabilir miyim?
  137. Türk Silahlı Kuvvetlerinde Uzman çavuş olarak görev yapmaktayım - Fiili hizmet süresi zammı ne kadardır?
  138. Türk Silahlı Kuvvetlerinde Yedek Subay olarak görev yaptığım sürelere fiili hizmet süresi zammı alabilir miyim? - Yeni !!
  139. Türk Silahlı Kuvvetlerinde görev yapan subaylar, en fazla kaç yıl fiili hizmet süresi zammından yararlanabilirler? -Yeni !!
  140. Vergi ve SGK affının püf noktaları - Resul KURT yazdı!
  141. Zorunlu sigortalı olmam nedeniyle 01.10.2008 tarihinden önce isteğe bağlı iştirakçiliğim sona erdi - Yeniden aynı Kanun kapsamında isteğe bağlı sigortalı olabilir miyim?
  142. Zorunlu sigortalı olmam nedeniyle 5434 sayılı Kanuna göre isteğe bağlı iştirakçiliğim sona erdi - Yeniden aynı Kanun kapsamında isteğe bağlı sigortalı olabilir miyim?
  143. İkamet ettiğim ilçede banka şubesi yok, Emekli Sandığı aylığımı nereden alabilirim?
  144. İki yıllık yüksekokul bitirdikten sonra 2. üniversiteyi kazandım - 25 yaşını doldurmadığım için Emekli Sandığından tekrar yetim aylığı alabilir miyim? - Yeni !!
  145. Şehit kızıyım, Ekim 2008 tarihinde tarafıma aylık bağlandı - 2008 yılı için ödenen Tütün İkramiyesinden faydalanabilir miyim?

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com