Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

24 Temmuz 2016 Pazar

Bağ-kur tahsis emeklilik, Malullük, Dul ve Yetim Aylıkları hakkında merak edilen sorulara yanıtlar



Bağ-kur tahsis emeklilik, Malullük, Dul ve Yetim Aylıkları hakkında merak edilen soruların yanıtlarını aşağıdaki ilgili linke tıklayıp okuyabilirsiniz: 

BAĞ-KUR TAHSİS EMEKLİLİK MALULLÜK DUL VE YETİM AYLIKLARI HAKKINDA
  1. BAĞ-KUR sigortalısıyım Malüliyet talebim Kurum Sağlık Kurulunca reddedildi ne yapabilirim?
  2. AĞ-KUR sigortalısıyım Malül aylığı alabilmek için çalışma gücündeki kayıp oranı ne olmalıdır?
  3. BAĞ-KUR sigortalısı iken başkasının bakımına muhtaç derecede malül oldum emekli olabilir miyim?
  4. BAĞ-KUR sigortalısıyım Kurumunuz Sağlık Kurulunun red kararına karşı malülen emekli olabilmek için Yüksek Sağlık Kuruluna itirazda bulundum Yüksek Sağlık Kurulu beni yeniden muayene eder mi?
  5. BAĞ-KUR'dan erkek yetim aylığı alıyorum İsteğe bağlı sigortalı olmam halinde yetim aylığım kesilir mi
  6. BAĞ-KUR'dan kız yetim aylığı alıyorum İsteğe bağlı sigortalı olmam halinde yetim aylığım kesilir mi?
  7. BAĞ-KUR sigortalısıyım borçlanma sürelerim aylık hesabında dikkate alınır mı?
  8. BAĞ-KUR'dan dul aylığı alıyorum İsteğe bağlı sigortalı olmam halinde dul maaşım kesilir mi?
  9. 5510 sayılı Kanuna göre BAĞ-KUR sigortalılarının prim borçlarının olması yaşlılık aylığı bağlanmasını etkiler mi?
  10. BAĞ-KUR emeklisi eşimden dul aylığı alıyorum aynı zamanda babamdan da BAĞ-KUR'dan kız yetim aylığı alabilir miyim?
  11. BAĞ-KUR emeklisi imam nikahlı eşim vefat etti ölüm aylığı alabilir miyim?
  12. 5510 sayılı Kanuna göre BAĞ-KUR'a tabi çalışanların malülen emekli olma şartı nedir?
  13. 1479 sayılı BAĞ-KUR Kanununa göre yaşlılık aylığı almakta iken Belediye Başkanı seçildim Emekli aylığım kesilir mi?
  14. BAĞ-KUR emeklisiyim eşim vefat etti cenaze ödeneği alabilir miyim?
  15. BAĞ-KUR'dan yetim aylığı alan kız çocuğuyum evlenme ödeneği almak için ne yapmalıyım?
  16. SSK sigortalısı olarak çalışan bekar bir bayanım BAĞ-KUR emeklisi iken vefat eden babamdan yetim aylığı alabilir miyim?
  17. BAĞ-KUR sigortalıları için ödenen cenaze ödeneği ne kadardır?
  18. Babam 4(b) BAĞ-KUR sigortalısıyken vefat etti biz Hak sahiplerine ölüm aylığı bağlanır mı?

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com